Właśnie na tym polega moje pytanie, ogólna teoria jak widać jest prosta problem
zaczyna się kiedy dochodzi do szczegółów, jak odczytać kod przechwycony przez
sterownik klawiatury klawisza 'Fn'+DowolnyKlawisz o ile jest wysyłany?( właśnie
sterownik albo wariacje własne na jego bazie miałem na myśli pisząc 'napisać
program' ). Klawiatura jest firmy tracer 108 klawiszowy. Moge poszukac jakis
bardziej szczegółowych danych ( to nie jest klawiatura laptopowa gdzie są ikony
na klawiszach 'Fx' i nie tylko, oznaczajace jak działa np. 'Fn'+'Fx' )
Pozdrawiam