> Ja Ci mogę polecić HP 6820s (nie wiem jak nowsze modele się zachowują).
> Można go kupić za stosunkowo nie duże pieniądze, bez OS. Rozdzielczość 1440
> x 900, 17 cali. Nie szumi przy normalnej pracy. Może trochę zabawy z kartą
> ATI było ale można sobie poradzić.
>
> Kamil Żarnicki

No tak, pamiętam, że brałem tego lapka pod uwagę. Nie wiem co mnie
podkusiło zeby wybrać R61i..
OK, ale ten HP to już trochę stary model. Jestem skłonny kupić coś droższego np.
http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Asus-B50A.16053.0.html
Tylko takiej recenzji nie za bardzo wierzę, dlatego zadałem pytanie tutaj.
Jeśli ktoś używa tego laptopa pod Debianem to będę wdzięczny za opinię :)

--
Tomasz Suchodolski