Em Quinta 12 Abril 2007 15:55, Eder Gobbi escreveu:
> Qdo isso vai acabar na lista =/

Nham... =P
SPAM é sempre ruim, verdade...

Mas por 30%, eu ofereço hospedagem indefinida aqui em casa... XD

Contato por PVT!!! =P

--
Davi Vidal

Agora com fortune:
"Consider yourself flamed, not because I dislike you, but because I wish
to protect my community, this newsgroup, from the inane babble you and
those like you bring here.  Got a problem with it?  Flame me back.
From: Alan Hicks"

Responder a