Osteguna 28 Iraila 2006 17:10(e)an, arantzazu oyanguren(e)k idatzi zuen:
> Aupa Mikeltxo!!
>
> Zelan zabitz? ondo? ia nerekin ahastuta? nere
> ordenadoriana ze? aurrekuan ez zostazun erantzun...
barkatu beste mezuen tartean galdu zitzaidan
> baina uste dot dala P100 (ai ama, ke inventada!! je)
> Bueno, ordenadoria ia Berrobin dau, asieske hemendik
> aurrera arazo gutxiau eukikot, ze lan Arrasaten
> zauenez ta hara juaten ninztenian bakarrik begiratu
> neike!!
ba berrobitik pasa ninteke ta in-situ begiratuko degu ia zer memori mota dan

> bueno ba, ez bazabitz oso lanpetuta ta... tartetxo bat
> hartu neretako, ok?

bihar ostirala jai daukat
> laster arte
>
> P.D.: Datorren astian ze? Zaldibira? Maritxutara ez?
datorren ostiralean (6) donostian daukat afaria, gaur nire lana utzi det eta
despedida daukat
> Ba jakin Arrasaten baino neska guapiaurik Zaldibin ez
> dozula topauko!!!
hori fijo, arrasaten ez dute bigoterik behintzat. (jje)

> http://es.voice.yahoo.com

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com

Responder a