> Jag har comhem kabelTV-anslutning. De har samma inloggningsförfarande.
> Lynx funkar INTE där. Måste vara IE, Netscape, Mozilla, Konqueror eller
> så, dessvärre. Eftersom comhem är Telia (ägs av) så finns det risk att
> det är samma problem för ADSL. (Vilket gjorde mig rätt ilsken eftersom
> jag då var tvungen att installera X på min gatewayburk.)
>
> Tyvärr har jag inte tid just nu att kolla exakt vilket felmeddelande
> det ger när man försöker med Lynx. Dessutom säger jag allt detta med
> reservation för att jag är en klant som inte fattade att det gick att
> [...]

Hej.

Jag hade liknande problem med min studentrums-anslutning tills jag insåg
att det fanns lynx och lynx-ssl.  Vi (anslutningarna i studentrummen)
måste logga in med https, vilket inte vanliga lynx stödde.  Att
installera lynx-ssl fixade detta.

_KANSKE_ det kan vara samma problem ni har, men det är en ren gissning.

Hälsningar,
        Emil

Till