Hej!

        söker lite installationshjälp. jag och en kollega
        arbetar på en träfflokal för psykiskt funktionshindrade
        och har bestämt oss för att försöka få igång en datorpark
        med lite gamla datorer. vi är linuxentusiaster och har
        sattsat på debian.

        till problemet: hur hanterar man inloggningen för telia
        under installationen?

        i den aktuella burken sitter det 2 nätverkskort ett
        intel 10/100 UTP och ett Micronetworks pci pro (10/100)
        och det verkar vara lite problem laddningen av modulerna
        till dom.

        jag är inte så ung längre och tänker lite långsamt. det
        är möjligt att jag missar ngt uppenbart.

        Jonas

Till