Hej!

Med anledning av diskussionen om externa USB-diskar: Min Maxtor
slutade fungera efter att jag cyklat med den i ryggsäcken. En
backupdisk borde tåla att flyttas på det sättet tycker jag.

Om det vore diskkrasch skulle den väl dyka upp som scsi-disk och klaga
på dåliga sektorer eller filsystem, men den pratar inte alls med
datorn och LEDarna blinkar hela tiden. Troligtvis har någon kontakt
lossnat. Det blir till att skicka den på garantiservice.

Hälsningar Carl-Fredrik
--
Carl-Fredrik Enell (SM2YHP / OH9GNX)

Kaanaanmaantie 6B