On Fri, 20 Apr 2007, job wrote:

> [...]

Ja, ingen startavgift och en månads uppsägningstid, ingen
trafikavgift. Vet inte om någon typ av samtals-funktion ingår, det har
jag inte ens brytt mig om att kolla.

> Det ska väl inte vara något problem att bara teckna ett bredbands abb.
> hos dom. Jag hoppas ivarjefall inte det för det hade jag tänkt när dom
> kommer till Helsingborg :-)

Det var vad jag beskrev iaf. Tänkte tillbringa sommaren på Gotland,
täckningskartan lovade ingen turbo-3G, men kundtjänst trodde det
skulle finnas ändå. Jag ska promenera in i en butik när det börjar bli
dags. Tills vidare letar jag som sagt också efter kort.

--
patrik_wallstrom->foodfight->[EMAIL PROTECTED]>+46-733173956