Merhaba,

On Mon, 2005-01-24 at 13:03 +0200, Can Burak Cilingir wrote:
>         /home/ bÃlÃmÃm yaklaÅÄk 20 GB ve ben bu dizini aÄ Ãzerinden
>         baÅka bir diske (rsync --archive) yedeklemek istiyorum. Disk bir
>         windows makinada takÄlÄ ve disk Ãzerindeki bir dizine smbfs ile
>         ulaÅabiliyorum. bu diski linux yÃklà bir aygÄta takmam mÃmkÃn
>         deÄil.

Belki sorun buradadÄr. Windows tarafÄnda cygwin+svn, Linux tarafÄnda da
yedeklenecek veriyi svn ile yÃnetmek eÄlenceli olabilir.

RahatsÄz insanlar iÃin bir baÅka ÃÃzÃm Windows Ãzerinde VMware ile Linux
ÃalÄÅtÄrmak, bunun iÃerisinde de uygun yazÄlÄmlarÄ kullanmak olabilir.

Yine bir baÅka bir baÅka ÃÃzÃm, Windows Ãzerinde SFU veya NFS Client
Service hizmetini yÃkleyerek NFS Ãzerinden mount ederek tek bir dosyayÄ
loop-mount olabilir, bÃyÃk olasÄlÄkla bu ÃÃzÃm 2G limitine takÄlmayacak.

Daha daha baÅka bir ÃÃzÃm yedek almamak olabilir. Veri dediÄin nedir
ki... Hem "real men put their work on ftp and let the rest of the world
mirror it" :)

Äyi geceler,
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/