Merhaba,

>Merhabalar,

>GeÃnelerde 2.4 den 2.6 ya geÃiÅ iÃin attÄklarÄma kimse cevap
>vermemiÅti. Ama ben genede sorunu nasÄl ÃÃzdÃÄÃmà anlatayÄm.

>Elimdeki Sarge Ãok eski imiÅ son sarge iso sunu indirip onunla
>kuruluma baÅlayÄnca 2.6 kernel SATA diskimi ve partition larÄnÄ gÃrdÃ.

>Åimdi ise 2.6.8-2-386 olan kerneli 2.6.8-2-686-smp veya 2.6.10 yapmak
>istiyorum

>Bunu nasÄl yapacaÄÄmÄ adÄm adÄm anlatan bir makale adresi verebilir
>misiniz Ãncelikle tÃrkÃe olmasÄ daha iyi olur ama yoksa ingilizcem de
>var.

Onceki iletide de bahsettigim gibi turkce olarak ;

http://www.ceviz.net/index.php?case=article&id=425

Ingilizce olarak ;

http://newbiedoc.sourceforge.net/system/kernel-pkg.html.en

>Verimli ÃalÄÅmalar...

>PS : Serdar Aytekin bey sitenizi gezdim makalelerinize fÄrsat
>bulabildiÄim kadarÄ ile baktÄm ÃalÄÅmalarÄnÄzdan dolayÄ sizi tebrik
>ediyorum ayrÄca size teÅekkÃr ediyorum

Tesekkur ederim. Eksik olmayin. Yazilmasi gereken epey bir belge daha birikti
ancak bu aralar
firsat bulmakta oldukca zorlaniyorum. Yakinda hatirimda olan belgelerle tekrar
devam edecegim.

Debian ile ilgili belge hazirlamak isteyen tum arkadaslarimiz www.debian-tr.org
adresinde
yayinlanmak uzere calismalarini yine bu site uzerinen gonderebilirler. Boylece
Debian konusunda
zamanla yeterli Turkce belgelere ulasmis oluruz.

Belge hazirlamanin yaninda debian-tr.org adresinde ki gunluklerinde ufak tefek
ipuclari veya kisa
nasil belgeleri sunmalari bile Turk Debian kullanicilarina buyuk katki
saglayacaktir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin