Ben de tam bu iÅ Ãzerinde ÃalÄÅÄyordum. OÄuz'la hemen hemen aynÄ
durumdayÄz. Ben de daha Ãnce hià kernel derlemememiÅtim. Ancak benim
sebebim daha keyfice, canÄm debian boot ederken hareketli bootsplash
gÃrmek istedi. Allem ettik, kallem ettik, hala bir kerneli doÄru
dÃrÃst derleyemedim. Bahse konu dÃkÃmanlarda geÃen tÃm yÃnergeleri
teker teker, harmanlayarak, Ãzerine katarak denedim, ancak muvaffak
olamadÄm.

En son make-kpkg --revision=blabla kernel-image komutunu saatlerce
bekledikten sonra, Error 2 mesajÄyla ansÄzÄn komut satÄrÄnda beni
yapayalnÄz bÄrakan bir beraberliÄimiz oldu. Benim de aklÄmda sorularÄm
var:

1. Size sorunumu daha iyi anla

Cevap