arkadaÅlar meraba,

dÃn anakartÄn ethernet ve ses kartlarÄ iÃin nvidia'nÄn nforce
sÃrÃcÃsÃnÃn ihtiyacÄ olan herÅeyi kurdum, sÃrÃcÃnÃn kurulumu devam
ederken ÅÃyle bir hata aldÄm.

./nvsound/main/conftest.sh: line 9: cc: command not found
Could not compile gcc-version-check.c

bÃyle olunca haliyle devam etmedi. sÃrÃcà nvidia ekran kartÄ
sÃrÃcÃlerinde olduÄu run uzantÄlÄ bir paet halinde. paketi aÃÄp betiÄe
baktÄm. betikte Åu iki satÄr sanÄrÄm cc komutunu ÃaÄÄrÄyor(bunlar alt
alta deÄil)

CC="$1"
$CC $CFLAGS -c conftest$$.c > /dev/null 2>&1

kurulum yapÄlmadÄ, bu sabah da merak ettim, ben de hangi gcc paketi kurulu
diye.

#dpkg -l | grep gcc
gcc-3.3-base 3.3.5-8
libgcc1 3.4.3-9

yalnÄz bunlarÄ gÃrdÃkten gcc ve cc'yi de bir ÃalÄÅtÄmak istedim. ve
ikisi de bulunamadÄ. "command not found" hatasÄ aldÄm. bunun anlamÄ
ne? gcc paketi yÃklÃ, ama nasÄl komut satÄrÄndan gcc yada cc yazÄnca
"komut bulunamadÄ" hatasÄ alÄyorum?

iyi gÃnler.

not : amd64 iÅlemcim var, debian-sid amd64 net-install cd'siyle kurulum
yaptÄm.

Cevap