On Tue, Mar 29, 2005 at 11:50:06PM +0300, Alper KANAT wrote:
> Merhaba,
>
> Az Ãnce apt-get dist-upgrade yaptÄm. YÃklediÄi Åeylere dikkat etmedim
> ama yÃkledikten sonra (genel olarak tÃm GNOME iÃerisinde Trebuchet MS
> fontunu kullanÄyorum) fontlar baya bir inceldi ve biÃimsizleÅti.
>
> Eskisi gibi kalÄnlaÅtÄrmak iÃin ne yapabilirim acaba ? TeÅekkÃrler..

   Emin deÄilim ama fontconfig ayarlarÄyla ilgili olabilir.
`dpkg-reconfigure fontconfig` yazarsanÄz hatÄrladÄÄÄm kadarÄyla orada
ÃÃ
seÃenek oluyor (auto, CRT, LCD).  Bunlarla oynadÄÄÄmda olan fark (ki
sizin tarif ettiÄinize benziyor) dÃn sistemi gÃncelledikten sonra
olmuÅtu.  Bu ayara girip durumun bundan olduÄunu henÃz teyit etmedim ama
tahminim fontconfig ayarlarÄndan olabileceÄi yolunda.