Merhaba,

Kanımca bir teste daha ihtiyaç var. Belli bir süre boyunca (10 dk?)
çeşitli urllerde gezinip ondan sonra hafızadaki yerlerine bakmak lazım.
Günlük kullanımda kim 1 tane URL açıp ardından browserla işini bitiriyor
ki.

Başka bir test kriteri de çalışması için gereken kütüphaneler olmalı.
Konqueror arka plandaki kde kütüphanelerinden yaralandığı için memoryde
kapladığı alan daha az (1/3) gözüküyor olamaz mı? Ya da mozilla tabanlı
tarayıcılar tüm kütüphaneleri kendi içinde olduğundan (XUL?) bu kadar
fazla hafıza tüketiyordur.

Ayrıca bir programın hafıza tüketim kriteri kanımca o kadar da önemli
değil. Ne kadar hafıza kullanırsa kullansın hızlı çalışması yeterli.
İşletim sistemleri artık hafıza yönetimini son derece başarılı yapıyor.

Evolution ve firefox ile tema sitelerini gezerken 10larca screenshot
dolu tab açtığımda, ya da içinde 300-500 thumbnail barındıran URL'leri
gezerken 1 GB swapım yetersiz kalıyor ve sürünmeye başlıyorlar. İşin
kötü tarafı da tüm tabları kapatınca herhangi bir hafıza alanını serbest
bırakmıyor gibi gözüküyorlar. Aynı sayıda tab açtığımda daha da
yavaşlıyor.

--
Can Burak Çilingir | [EMAIL PROTECTED]
http://canb.net/   | icq#10720999