Çrş, 2005-04-27 tarihinde 12:03 +0300 saatinde, [EMAIL PROTECTED]
yazdı:

> Afşin hocam etc/passwd ftp için açtığım kullanıcıların kabuklarını
> /bin/false yaptım ve bu kullanıcılarla ftp ye login olamadım şifremi
> kabul etmedi yanlış yada eksik bişemi yaptım acaba..

/etc/passwd icerisinde kullandiginiz kabuk tanimlamalarinin gecerli bir
kabuk tanimi olabilmesi icin, /etc/shells dosyasinda belirtilmis olmasi
gerekir. Bu sebeple /etc/shells dosyasinda "/bin/false" seklinde bir
tanimin olup olmadigini kontrol edin. Yoksa ekleyin.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin