Merhaba,

* Selçuk Erdem [2005-04-28 11:48:32+0300]
> Çoğunuz biliyorsunuzdur, ben hatırlatayım dedim:  19-22 Mayıs arasında
> Ankara Milli Kütüphanede şenlik olacak.
>
> Burada da benim tasarladığım  afiş var :)
> http://senlik.linux.org.tr/2005b/images/senlik-afis.jpg

Afis harika olmus, elinize saglik :-)  Arkadaslardan rica edecegim, bir
kac tane gonderirlerse bana burada kapima asmak isterim.  (Gecen senenin
afisi hala kapida duruyor da :-)

> Asıl diyeceğim Debian-tr'den kimler gelecek? Hem Debian kullanıcıları

Insaallah bir aksilik olmazsa gelecegim.

> olarak tanışırdık, hem de sohbet ederdik. Ben mesela, son dakikada bir
> aksilik olmazsa 21 Mayıs  cumartesi Ankara'da olmaya çalışacagım. Ayrıca
> Debian'la ilgili bir etkinlik, seminer filan olacak mı orada?

Benim elimde hazir sunu malzemesi yok :-(  Icimizden birileri boyle
birsey yaparsa cok makbule gecer.  Ha bir de bir Debian standi (Debian
booth) kursaydik ne guzel olurdu.

> Sevgilerimle...
>
> Selçuk Erdem
>
> PS: Ayrıca laptopımı getirip bir iki sorunla ustaları rahatsız eymeyi
> düşünüyorum.

O laptop'in SMP takintisini raporlayamadim hala, bu hafta ona el atayim.

--
roktas