* Selçuk Erdem [2005-04-28 17:42:57+0300]
[...]
> Bir poster de Debian'ın genel ilkelerinin ve özelliklerinin yazdığı bir
> çalışma olabilir. En fazla on onbeş cümlenin madde madde yazdıgı yazdığı
> poster gibi. Böyle maddeler yazılırsa  onu da hazırlarım...

Alioth'da bu konuda hazir bir proje var, Turkce ceviri icin benimle
zamaninda irtibata gecmislerdi, ama tamamlamaya vaktim olmadi:

    http://alioth.debian.org/projects/debianintro/

    A two page US letter size flyer giving an an overview of Debian
    suitable for giving out at tradeshows etc.

Brosurun Ingilizcesi surada:

    http://alioth.debian.org/download.php/214/debianintro.pdf

--
roktas