Merhaba,

Cum, 2005-04-29 tarihinde 16:52 +0300 saatinde, Devrim GUNDUZ yazdı:
> Arkadaşlar, şenlikte "merhabaaa, biz geldik" deyip masa açılması
> -biliyorsunuz- mümkün değil. Yeteri kadar öncesinden etkinlik çalışma
> grubuna haber vermeniz gerekiyor.
>
> Serdar Bey, isterseniz [EMAIL PROTECTED] adresi ile bağlantı kurun...

Sagolsun Recai bey Debian-tr olarak duzenlemeyi dusundugumuz etkinlikler
ile ilgili olarak [EMAIL PROTECTED]'ye bilgi verdi ve
dusunduklerimizin mumkun olup olamayacagi konusunu sordu. Henuz netlesen
bir durum olup olmadigini bilemiyorum.

Diger yandan, saniyorum etkinlikler ile ilgili irtibat icin
belirttiginiz adres daha uygun. Bu adresle de gerekli irtibati kurmaya
calisalim.

Tesekkurler...

--
Serdar Aytekin