merhabalar :

bende çok yeni bir Debian kullanıcıyım...Az önce Murat arkadaşımızın yazdıgı
mesajı okudum ve çok taktir ettim...haddimi aşarak ben de bir kaç kelime yazmak
istedim...biraz da  FIRAT abiye sitem etmek istiyorum :

Şimdi Debian ya da Linux konusunda ileri seviye bilgiye sahip olanlar bu
bilgilerini dogarken yanlarında mı getirdiler ?

Bir de bir mesaj atıldıgında o mesaj size çok kolay gelebilir ama bilmeyen bir
kişi için cehennem olabiliyor ve herkezin de lisanı farklı farklı
oabiliyor...en azından benim için öyle.

Yani demek istedigim soru sormak ve birşeyleri ögrenmeye çalışmak kötü bir şey
degil...Lütfen ACEMİ arkadaşlara biraz daha yapıcı davranabilelim...DEBIAN ı da
"Bu kolay bi Linux türü diyerek" geri planda bırakmayalım...

yazdıklarımda hatalar ve kaba sözler varsa çok çok özür diliyorum..beni
affedin... :-)
Selim YAŞAR

Cevap