Merhaba,

LÃtfen e-postalara cevap yazarken alÄntÄlarÄn bir kÄsmÄnÄ temizlemeye
Ãzen gÃsterelim. CevabÄn ne olduÄunu gÃrebilmek iÃin gereksiz yere sayfa
kaydÄrmak gerekiyor ve bu gÃn iÃinde Ãok fazla e-posta okuyan insanlarÄ
yoruyor.

Murat beyin e-postasÄna cevap olarak yazmama raÄmen sadece bu e-posta
ile ilgili deÄil ricam.

Äyi ÃalÄÅmalar

--
Can Burak Ãilingir