Xev ile kontol ettim. Farklı key kod veriyor.

Eğer farklı bir tuş olarak gözüküyorsa, NumLock kapalıyken aynı işi
yapan komuta bir kısayol ("keyboard shortcut") eklenebilir.

Konuyu biraz daha açar mısınız ? Ben KDE kontrol panelinden win tuşlarına bir takım görevler atamayı denedim (hotkeys), fakat win tuşları kabul edilmedi (üstelik numlock'ın açık yada kapalı olması farketmedi). Nasıl bir yol izlemeliyim ?