Benim bildigimde sarge testing iken security icin guncelleme yoktu. Ama simdi etch te security guncellemeleri olucak diye biliyorum..

On 6/13/05, Tolga KORKUNCKAYA <[EMAIL PROTECTED] > wrote:
On 13-Jun-2005 Monday 19:10, Murat Sağlam wrote:
> Murat Sağlam yazmış:

> *Acaba kimsenin bu konu hakkında bir fikri yok mu? Yada çok saçma bir
> soru mu sormuşum?*
estafirullah :)
guvenlik guncellemeleri zaten sadece stable kismi icin var, yani testing icin
guvenlik guncellemeleri cikmiyor... en azindan benim bildigim budur.
olmazsa ne olur, sanirim birsey olmaz ama hamilerimiz bu cikistan sonra bir
cevap vereceklerdir... :)

--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri