Selam,
Listeye yeni uye oldum. Listede ve googleda arama yaptim ama ses kartimla iligli asagida anlatacagim problemi cozemedim:
Linux Senliginde cozulmesi mumkun olmadi. Yardimci olabilirseniz sevinirim.

Sorunum:
intel8x0 surucusunu kullanan bir adet Ali Corporation M5455 ses kartim var.
Ses kartim CD'leri sorunsuz calarken, bilgisayarimda kayitli olan MP3'leri hangi programla dinlersem dinleyeyim hizli caliyor. Yani 1 saniye icinde parcanin 2-3 saniyelik bolumunu calmis oluyor.
Debian'ı ilk kurdugumda ses kartim sorunsuz bir sekilde calisirken, module asistant ile ALSA'yi yukledikten sonra - ayni gun kernel update'de yapilmisti- ses kartimda bu sorun olustu.
Sorunun benim yaptigim ayarlardan olabilecegini dusunuyordum ama PARDUS ile de ayni sorun olusuyor.
Yardimlariniz icin tesekkurler.

Av. Mehmet Ali Koksal

Cevap