güncellemeleri yapmama rağmen düzelmemişti fakat gtk-menus isimli paketi kaldırınca simgeler yerine geldi. Fakat şimdi de menüleri düzenleyemiyorum. 2.8 de olan applications:/// u hangi mantıkla yerine bir alternatif koymadan kaldırmışlar hiç anlam veremedim. Gnome.org da ki forumlarda bunun üzerine tartışmalar var. menü düzenleyici olarak da sadece bir tane program buldum "smeg" o da ubuntu için, deb paketi bağımlılık problemi yaratıyor. tarball ı indirdim. onu da yükledikten sonra çalıştırmaya kalktığımda da şöyle bir hata alıyorum.

debian:/usr/local# smeg
Traceback (most recent call last):
 File "/usr/bin/smeg", line 30, in ?
   from MenuHandler import MenuHandler
 File "/usr/lib/smeg/MenuHandler.py", line 29, in ?
import xdg.Menu, xdg.Config, xdg.IniFile, xdg.MenuEditor, xdg.BaseDirectory
ImportError: No module named Config

debian:/usr/local# dpkg -l |grep menu
ii gnome-menus 2.10.1-3 an implementation of the freedesktop menu sp ii libgnome-menu0 2.10.1-3 an implementation of the freedesktop menu sp ii menu 2.1.24 provides update-menus functions for some app ii menu-xdg 0.2 freedesktop.org menu compliant window manage rc sysvconfig 0.10 A text menu based utility for configuring in
debian:/usr/local#

Bu menü düzenleme işini nasıl yapabilirim?

Erçin EKER yazmış: