Selamlar arkadaşlar,

Evdeki bilgisayarımda sarge kurulu. Saatini ntp sunuculardan alsın diye ntpdate paketini kurdum. ntpdate -u tr.pool.ntp.org komutunu çalıştırdığım zaman saat 16:04 iken, 11:04'e ayarlıyor. Arada 5 saat fark var.

Epey uğraşmama rağmen bir çözüm bulamadım. sistemi UTC'den çıkarmak için /etc/default/rcS dosyasındaki UTC=yes satırını UTC=no ile değiştirdim ama sonuç değişmedi.

Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler,
Osman