Merhaba,
vlc' yi apt-get install ile kurdum fakat komut satırından root olarak
vlc yazdığımda şu hata ile karşılaştım:

VLC media player 0.8.2-svn Janus
libhal.c 767 : org.freedesktop.DBus.Error.ServiceDoesNotExist raised
"Service "org.freedesktop.Hal" does not exist"

Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified

Gtk-WARNING **: cannot open display: :0.0

Birşeyler mi eksik, acaba.

Cevap