Merhabalar
sarge-31r0a kullaniyorum
http://www.ceviz.net/index.php?case=article&id=425 adresinden yararlanarak
kernel i 2.6.11 e yukseltmek istiyorum

apt-cache searc kernel-source komutunda
kernel-patch-debian-2.6.11 - Debian patches to Linux 2.6.11
kernel-source-2.6.11 - Linux kernel source for version 2.6.11 with Debian
patches
seklinde cikti aliyorum. Kernel derlerken bir kac ozellik eklemem gerekiyor (skaystar2 tv karti nvidia chipli ekran karti) yukaridaki ciktiya gore hangisini kurmaliyim patch olan benim 2.6.8-2-386 kernel imi 2.6.11 e yukselterek gerekli ayarlari yapmami saglar mi yoksa source olani mi kurmaliyim

tesekkurler
ersan