Belgeler.org kitapligini .deb paketi haline çevirdim. Zaman bulamamaktan ve
paketin yapisi hakkinda bir turlu karar verememekten dolayi bu kadar gecikti.
Halen daha nasil olmasi gerektigine karar verebilmis degilim :)

Su anki paket adi belgeler-html, belki ileride belgeler-dtd olarak
degistirebiliriz. doc-linux-tr dusunuyordum aslinda ama belgeler.org bayagi bir
kisinin kafasinda hem yer etmis, hem de zaten bu is icin guzel bir isim. Bu
paketi Türkçe bilmeyenlerin çekmeyeceði düþünülürse ismin belgeler-xxx
olmasý o kadar problem deðil.

Þu an paket Debian Policy Manual'de "other documentation" için belirtildiði
gibi /usr/share/doc/belgeler-html/ altýna açýlýyor. Buradaki
anasayfa.html'den tüm belgelere ulaþýlýyor.

Woody için
http://www.debian-tr.org/files/belgeler-html_1.1.2-1_all.deb

Cevap