* ?a?atay Tengiz <[EMAIL PROTECTED]> [2003-05-22 16:52:02+0300]
> 1- ppp ba?lant?s?n?n otomatik kurulmas?n?, devaml?l???n? ve
> y?netimini nas?l sa?layabilirim. Yani hat kopunca tekrar ba?lanma,
> ilk talepte ba?lanma, belirli saatlerde kapntma vs. San?r?m diald bu
> i?in ??z?m? ama ben ??zemedim.

ppp'nin bir ton option'ini sabirla okumak lazim :)

> 2- ?u anda pppd call provider ile ba?lant?y? kuruyorum. Peki bu
> ba?lant?y? nas?l kesiyorum? Bulabildi?im tek ??z?m modemi kapatmak
> :)... (ifdown ppp0 i?e yaramad? ya da ben beceremedim)

`pppconfig'i denediniz mi?  Bir onceki soruda ifade ettiginiz
`baglanti yonetimi' icin bundan daha iyi bir arac dusunemiyorum.
Dogru ayarlari bir kere yapmissaniz `pppd call provider' yerine
`pon/poff' scriptlerini kullanma imkaniniz olacak.  (Account'unuz ismi
`provider' ise sadece `pon' ile online, `poff' ile offline
olabiliyorsunuz.) `pppconfig'de detayi yapilandirmayi secerseniz her
turlu ince ayari da ekleyebilirsiniz.  (Bu asamada ppp howto/manual
okumalariyla belirleyeceginiz option'lar cok yardimci olacaktir.)

> 3- ppp ba?lant?s? i?in iptables kullanan ?rnek bir firewall beti?ini
> bulabilece?im bir yer var m??

Bu konuda bilgim yok maalesef.

> Son S?z: Tanr?m ??renilecek ne ?ok ?ey var...

:)  Aynen oyle.  Buldugunuz cozumleri bizlerle paylasirsaniz isimiz
kolaylasabilir ;)

--
Recai Oktas

Cevap