> Merhaba,

> /etc/fstab icerisinde su sekilde kullanabilirsiniz;
>
> /dev/hda1  /mnt/c        auto    noauto,users,rw,exec,umask=000 0 0

Onceki postamda ufak bir duzeltme veya ekleme yapmis olayim;

"noauto,users,rw,exec,umask=000 0 0" yerine "defaults,users,umask=000 0 0" de
kullanabilirsiniz.
Belki sabit disk bolumu icin daha da uygun olur. Yani

/dev/hda1  /mnt/c        auto    defaults,users,umask=000 0 0

"users" secenegi ile tum kullanicilarin o alani baglayabilme ve erisim
yapabilmesine imkan
saglanmis oluyor.

--
Saygilarimla,