Merhaba,

Xmms i her kapatışımda şu hatayı alıyorum.

$ xmms

Bölümleme hatası

Büyük ihtimalle XMMS'te bir hata (bug) buldunuz. Lütfen
http://bugs.xmms.org/ adresini ziyaret edip oradaki
hata raporunu doldurun.

Bu hata stable sürümde de var testing sürümde de. Hatta bazen xmms
kapanmıyor xkill yada killall xmms yapmak durumunda kalıyorum. Arada
sırada kitlendiği de oluyor. Ayrıca enterasan bir şekilde  bazı mp3lerin
sürelerini 1456743 dakika -5033956 dakika gibi gösteriyor çalmaya
kalktığınızda sorun yok dinleyebiliyorsunuz ama ileri geri alma şansınız
olmuyor aynı mp3 ler rhtymbox ta sorunsuz çalışıyor ve süreleri de
normal gözüküyor. Xmms i kaynak kodlarından derledim yine aynı şeyleri
yaptı hepsini sildim --purge yapıp tekrar stable kurdum aynı sorunlar
devam ediyo. Sanki xmms te deilde başka birşeyde bozukluk var gibime
geliyor. Sorun ne olabilir.

Yardımlar ve öneriler için şimdiden teşekkürler.

Cevap