Paz, 2005-10-02 tarihinde 15:12 +0300 saatinde, Serdar Karacay yazdı:
>  Merhaba Debian'cılar

Merhaba,

> [...]
> Proprietary Plugins..." yolunu izledim. İndirdiğim sıkıştırılmış
> dosyaları açarak içeriğini açılan pencere içine kopyaladım.
> Dedigim gibi ama gene çalmıyor çalarken şu hatayı veriyor.
> 1.There were no decoders found to handle the stream in file
> "file:///media/C%3A/mp4/Tangos.wma.wmv", you might need to install the
> corresponding plugins.
> 2.There were no decoders found to handle the stream in file
> "file:///home/serdar/Desktop/Tanitim.zip_FILES/Tan%ECt%ECm.avi", you
> might need to install the corresponding plugins.

ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat/index.html

bu sayfanın sonunda apt arşivlerinin adresleri var, koyu olan
satırlardan birisini /etc/apt/sources.list dosyasına ekle ve "apt-get
update" den sonra w32codecs paketini kur.

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/09/msg00130.html

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91