Merhaba, * Yilmaz Bilgili [2005-12-10 15:21:26+0200] > Çalışsa istediğim gibi olurdu. Ama maalesef olmuyor. Kullanmadığım bütün > depth ve modes değerlerini kaldırdım. Yine 1680*1050 açılıyor. > > xorg.conf da yaptığım değişiklikler etkili olmuyor.
/var/log/Xorg.0.log dosyasindaki kayitlar ne diyor, oradaki bilgiler yardimci olabilir. -- roktas -- To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]

