Yilmaz Bilgili <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Çalışsa istediğim gibi olurdu. Ama maalesef olmuyor. Kullanmadığım
> bütün depth ve modes değerlerini kaldırdım. Yine 1680*1050 açılıyor.
>
> xorg.conf da yaptığım değişiklikler etkili olmuyor.
>
> Teşekkürler.

Selam,

Xorg'un ayar dosyasına, monitorunuzun desteklediği yatay ve dikey frekans 
aralığını girmeyi deneyin bir de.

Benim monıtorum mesala yatay 30-100'e dikey 50-160 destekliyor.Sizde uygun bir 
biçimde ayar dosyanızın aşağı-
daki direktiflerini buna benzer şekilde düzenleyin.

Section "Monitor"
        Identifier      "PHILIPS 107P5PHL"
        HorizSync       30-100
        VertRefresh     50-160
        Option          "DPMS"
EndSection

--
M.Tuğrul YILMAZER

Cevap