Selamlar,
Gnome' un ayar yapıp yapmadığı ile ilgili şöyle birşey yaşadım (o yüzden
buraya yazmıştım, kolay yol olarak)

Gnome açılıyor, ancak ekran eski olduğu için 70 in üzerindeki yenileme
hızlarını kaldıramıyor ve (muhtelemen ya otomatik olarak farkedilen
değer yanlış olduğu için yada varsayılan ayar 70 in üzerinde olduğu
için) saçma görüntüler gözüküyordu. Bu saçma görüntüler içinden
güçlükle, Gnome'dan bu ayarı bulduktan sonra, yenileme hızını
değiştirdim ve ekran düzeldi. Daha sonra bu ayarı yaptığım kullanıcının
hesabında ekran düzgün çalıştı.

Bu tecrübeden çıkardığım, Gnome sisteminin bir şekilde ekran ayarlarını
değiştirebildiği ve ilgili kullanıcı adına saklayabildiği idi.

Ancak tabiki düzgün bir ayar yapılmak, biraz da Linux öğrenilmek
isteniyorsa, Azer'in dediği gibi doğru yol X ayarları ile düzeltmeyi
sağlamak olacaktır.

Kolay gelsin.
Can Kavaklıoğlu

Azer Demir şöyle yazmıştı: