Cafer imek, 23.12.2005 tarihinde şöyle yazmış:

> gaim'in bir fork'u var gaim-vv isminde (gaim-vv.sf.net adresinden
> ulaşılabilir) şahsen denemedim ancak çalıştığı iddia ediliyor.

gaim-vv'yi bir ara deb paketinin olduğun depodan kurup yahoo msg ile
kullanmayı denemiştim ama olmamıştı.  Sonradan öğrendiğim kadarıyla msn
destekleniyordu ama yahoo desteği daha tamamlanmamıştı.  Sonra sanırım
bu da kalktı ve birkaç ay önce projeyi gaim-vv olarak devam ettirmemeye
karar verdiler.  Artık yeni sürüm çıkarmıyorlar ama gaim-vv'nin
özelliklerini ana gaim'e ekleyeceklermiş.  gaim'in cvs'inden
deneyebilirsiniz belki.