bazi sitelerde fareyi uzerine getirince [yanlislikla da olsa] buyuyup ekranin buyuk bolumunu kaplayan ve bir daha kapanmak bilmeyen flash animasyonlarinin verdigi rahatsizligi gidermenin bi yolu, yordami var midir ?
bu gibi durumlarda ben siteyi kapayip tekrar aciyorum ve ayni hatayi yapmamaya calisiyorum. [farenin animasyon uzerine gelmemesi gibi.]
daha profesyonel bi cozumu var mi acaba ?
[IE'de fare uzerindeyken buyur, fareyi cekince sorunsuz bi sekilde eski haline geri donerdi. firefox neden uyuzluk yapiyo ? ;)]
- firefox - flash sorunu ? Mehmet Fatih AKBULUT
- Re: firefox - flash sorunu ? Devrim Esenturk
- Re: firefox - flash sorunu ? altay ozaygen

