Selam, Blogum da konu ile ilgili deneyimlerimden yola çıkarak bir yazı yazmıştım. Hepsi tamamen kişisel düşüncelerim ama okuduğunuzda az da olsa yardımcı olabileceğimi düşünüyorum. http://leoman.gen.tr/blg/?p=42
Levent YALÇIN System Adm. & Software Developer www.leoman.gen.tr -----Original Message----- From: NOVA Debian [mailto:[EMAIL PROTECTED] Sent: Friday, February 03, 2006 7:05 PM To: debian Türkiye Subject: hosting kontrol panel vhcs, ispconfig gibi kontrol paneli biliyor musunuz? tavsiye edebileceginiz neler var? -- To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]

