04.02.2006 tarihinde NOVA Debian <[EMAIL PROTECTED]
> yazmış:
evet standart olarak 8M olarak ayarli geliyormus galiba. peki bunu
yuksek tutmanin faturasi nedir? servera ne kadar yuk getirir?
--
Yılmaz Uğurlu ~ jabber : [EMAIL PROTECTED] ~ İzmir

