Bu konuda geçerli bir bilgim yok. Ancak bu değeri arttırdığımdan beri sunucu üzerinde herhangi bir problem ile karşılaşmadım, artı olarak arada aldığım bazı zaman aşımı hatalarınında ortadan kalktığını gördüm.

04.02.2006 tarihinde NOVA Debian <[EMAIL PROTECTED] > yazmış:
evet standart olarak 8M olarak ayarli geliyormus galiba. peki bunu
yuksek tutmanin faturasi nedir? servera ne kadar yuk getirir?




--
Yılmaz Uğurlu ~ jabber : [EMAIL PROTECTED]  ~ İzmir

Cevap