Selamlar,
Asus P5LD2 anakarta sahibim. Bu anakart bira problem yarattı bana. Öncelikle SATA Controller ı tanımamıştı. IDE üzerine Debian kurup kernel derledim 2.6.14.7 ve artık SATA controller ı görüyor fakat üzerinde Marvell 88E8053 PCI-E Gb LAN controller var. Kernel da desteği olmasına rağmen (ki kernel derlerken modül olarak seçtim) #modprobe sk98lin dediğimde hiç bir hata vermeden yğüklüyor fakat etherneti kullanamıyorum ve hiç bir yere hata kaydı basılmıyor. Üreticinin sitesinden indirmiş olduğum driver ise yüklenirken "kernel compike error " hatası veriyor. Driver'ın içinde gelen sourceları orjinal kernel source ları üzerine kopyalayıp yeniden modülleri ve kerneli derlediğim halde sonuçta değişen birşey olmuyor. Bu ethernet kartını daha önce kullanabilen oldu mu acaba? Levent YALÇIN System Adm. & Software Developer www.leoman.gen.tr

