Arkadaslar benim memory kullanımı ile problemim var. Size durumu ozetlemek gerekirse "free -m" komutuyla baktığımı zaman free memoryim devamlı bir şekilde yavaş yavaş tükeniyor. İcabında swapi de kullanmaya başlıyor. Klasik programlar vmstat,top,htop ve ps kullandığım zamamn hesap kitap yapıyorum ama memory bütcem de acaip bir şekilde açık çıkıyor. Acaba sizin bildiğiniz memorynin hangi program tarafından alıkonulduğu ve nereye gittiğine dair analiz yapacak bir program var mı?
İkinci olarak programın child sayısı mesela diyelimki squidin ntlmsi ben bunu 80 yaptım diyelim. Bu

Cevap