grub.conf dosyası içinde

default=0

yazan yere

default=saved

yazıp aşağıdaki title ile başlayan grupların sonuna da
savedefault
satırını eklersen en son hangisinden açılırsa ondan açılmaya devam eder.

default=0 yazan yere açmak istediğinin sayısını da verebilirsin ama bence en son hangisinden açılırsa ona devam etmesi daha şık bir çözüm.

Kolay gelsin
Osman

adem aydemir yazmış:
Merhaba,
Dün akşam çalıştığım okulumun bilgisayarlarından birine Debian Etch kurdum, fakat arkadaşlar hiç alışık olmadıkları için Grub menüsünü kullanmıyorlar ve kullanmak da istemiyorlar. Hiç bir şeye dokunmadıklarından sistem Debian ile açılıyor. Boot sırasında öntanımlı sistem olarak windows' un açılmasını nasıl sağlayabilirim?(Biraz kurcaladım ama beceremedim.)
Teşekkürler...

Cevap