Selamlar,
sesimi cikarmayayim diyorum ama tutamadim kendimi. simdi cikarsam bana
yapisacak. sevgili liste uyeleri siz bu adamin dediklerine aldirmayin daha
dogrusu mesajlarini da gormezden gelip cevap vermeyin. Hatta eger block
listiniz varsa yilmaz bilgili nin mailini block / spam listenize
ekleyebilirsiniz. cunku kendisi birsey bilmeden boyle bos konusup durur.
dansguardianla beraber clamavi nasil kullanirim diyen birine, apt-get ile
depolardan cek kendi kurulur cevabini veren bir insan ve sonrasinda da cok
bilmislik taslayarak insanlari yanlis yonlendiren bir kisidir.

sorunun cevabina gelecek olursak;

dansguardian'in en son hatalari ve buglari giderilmis surumu henuz debian
depolarina girmemistir. bu nedenle dansguardiani debian depolarindan degil
de kendi web adresinden indirirseniz daha iyi olur. gecmis surumlerde
birkac hata vardi ve ozellikle "clamdscan" parametresi dogru calismiyordu.
son surumde bu hata duzeltildi. son surumun debian paketini hazirliyorum.
kisa bir sure icinde debian depolarina girecektir. dansguardianla ilgili
gelismeleri

http://alioth.debian.org/projects/pkg-dg/

adresinden takip edebilirsiniz.
iyi calismalar dilerim.