On Tue, 4 Apr 2006 07:06:48 -0700 (PDT)
ahmet nurlu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Yeniden Merhaba,
>
>   Cevaplar icin tesekkurler. Fakat  sormak istedigimi soramadim. Evimde
> kablolu
>   network kurmak istemiyorum( Kablonun salon ile oda arasindan gecmesinin
> istemiyorum). Kablosuz network ise pahali($90, ve linux ile ne kadar uyumlu
> oldugunu bilmiyorum).
>
>   Tek dusundugum cozum: yeni bir adsl modem daha alip($40), tek adsl hatti
> uzerinden iki adsl modem kullanmak. Fakat bu calismiyor. Yalnizca tek bir
> modemi kullanabiliyorum. iki modemi tek adsl hatti uzerinden calistirmayi
> [...]

Kimse bu konuda net birşey yazmamış size. Kesin olmaz diye herhalde. Bu
sorduğunuz benim bildiğim kadarıyla mümkün değil. Ama anlaşılan iki nokta
arasında bir telefon hattı var. O kabloyu CAT5 (8 telli) bir kablo ile
değiştirme imkanınız varsa o da iş görür.

Bu haliyle konu biraz Debian dışına taşıyor, kusura bakmayın.

Selamlar.