Pts 29 May 2006 18:05 tarihinde, Furkan ÇALIŞKAN şunları yazmıştı:

> "XKB yapılandırılması etinleştirilirken hata.
> Muhtemelen dahili X sunucu sorunu
>
> X sunucu sürüm bilgisi:
> The XFree86 Project, Inc
> 40300001
> XFree 4.3.0 kullanıyorsunuz.
> Karmaşık XKB yapılandırması ile ilgili bilinen sorunlar var.
> Daha basit bir yapılandırma deneyin ya da daha yeni bir XFree yazılım
> sürümü edinin.
> Eğer bu durumu bir hata olarak bildirirseniz,lütfen bunları ekleyin:
>
> -xpop -root | grep XKB çıktısı
> - gconftool2 -R /desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb çıktısı"

GNOME klavye yapılandırması ile Xsever yapılandırması uyumsuz olursa bu hatayı
alıyorsunuz. Bu durumda GNOME yapılandırma aracını kullanarak Xserver ile
GNOME klavye ayarlarını aynı yapmanız gerekli. GNOME kullanmadığım için şimdi
adını anımsayamadım ama GNOME menülerinde Sistem menüsünde olacaktı.

Umarım işinize yarar.

Gökşin Akdeniz
www.linuxnet.com.tr