Merhaba;

Bu sorun grub menusunden de direkt olarak cozulebiliyor ancak ben bir
live cd ile sistemi boot ettirip grrup i yeniden yuklemeyi tercih
ediyorum. Soyleki;

- Sistemi bir live cd (knoppix, gentoo vb ..) boot edin.
- fdisk -l komutu ile disklerinizin adreslerini gorun.
- Sonrasinda ilgili adrese grub  i tekrar kurun : grub-install /dev/hda
gibi..

iyi calismalar

Afsin Taskiran
EnderUnix YGT