Merhaba,

Microsoft  wireless  optical mouse 2.0A mouse'um Debian 3.1'de çalışmıyor.
Window manager olarak xfree86 ve xorg'u denedim.

Aslında mouse çalışıyor fakat iki tuşlu ve tekerlekli olarak değil eski 3 tuşlu mouse'lar gibi davranıyor. Bu durumda masaüstünde veya başka bir program içinde mouse'u kesinlikle kullanamıyorum. Kafasına göre penceleri açıp-kapıyor veya pencere büyüklüklerini değiştiriyor. Sanki ben mouse'u kontrol etmiyorum o kendi istediklerini yapıyor.

Debian maceramın mouse problemi yüzünden sona ermesini istemiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Kolay gelsin