Zeki Çatav yazmış:
Per 05 Eki 2006 13:33 tarihinde, talat uyarer şunları yazmıştı:

aslında networkmanager diye birsey var istersen bunuda bir arastır cunku
wpa konusunda baya kolaylık salıyıor. Eger gnome kullanıyorsan bir tane
arayuzu var ama kde icin olan arayuzunu Suse geliÅŸtirdigi icin yast istiyor
kde arayuzu :)

Merhaba,
Network manager gerçekten de işe yarıyor. Debian Etch, gnome ve gnome arayüzü
kullandım. Linksys (Cisco System) broadcom sürücü [06:00.0 Network
controller: Broadcom Corporation BCM4306 802.11b/g Wireless LANController
(rev 03)] alt yapısı ile WPA, TKIP kullanarak bağlantı sağladım.
Diğer gnome ve kde araçları ile wpa, tkip bağlantıda başarısız olmuştum.
İyi çalışmalar.

network managerda wpa seçeneği yokki? nerede bu wpa seçeneği? yoksa ben mi göremedim?

Cevap