Ben sayfa css tasarımını styleswitcher becerisiyle ve örneğin font büyültme-küçültme kontrolleri görünecek şekilde; print style dahil daha önce bahsettiğim yui-page grid  altyapısıyla yapabilirim.Tabii Drupal Teması olarak. İyi bir Grafiker arkadaş varsa logo-art vb çalışmaları yapabilecek makbul olurdu.(O konularda pek iyi değilim)

Renk önerileri açısından bkz. www.treklens.com

Buradaki renkler bence bu tarz bir site için mükemmel+erişilebilirlik ve kullanılabilirlik. Benim aklımda böyle bir şey var bakınız, tartışınız...

Arayüz tasarımında da; çözünürlüğe göre değişen ve tüm ekranı kaplayan tarzda olmasını öneririm: 100% Layout. Linkler de de bu tür içerik odaklı sitelerde; bildiğimiz link mavisi yine en başta önereceğim husus.

Modüllere göre özelleştirme şimdilik az deneyim sahibi olduğum bir konu; paslaşılabilse iyi olur.

Aklıma ilk gelenler bunlar; başka önerilere göre de ekleneceklere bakalım...

Şimdilik elimden gelecek budur; önerilerim de bunlardır...Minimum 15 gün verin; yapamazsam namerdim:)Tek işim bu olsa çok daha erken bir zaman verebilirdim; ama baya yoğunum.

Herkese Kolay gelsin...

11.10.2006 tarihinde E2Erdem <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
On Wed, 2006-10-11 at 14:06 +0300, Murat Demirten wrote:
> Toplamda 3 kişiden yardım talebine olumlu yanıt geldi.
>
> Drupal iyi bir alternatif gibi duruyor. Hazır bu işle uğraşıyorken, tasarım
> anlamında da az da olsa yardım edebilecek birileri var mı? Tamamen hazır bir
> tema kullanmak yerine bir iki özelleştirme yapabilsek iyi olurdu.
Sanirim ben de bir seyler yapabilirim. Ozgun bir tema yaratilmasa da
uygun gorulen bir tema uzerinden gerekli duzenlemeler yapilabilir.

Uygunsa bu liste uzerinden degilse farkli bir kanaldan yapilacaklarin
bir listesini cikarabilirsek herkes neyi, ne kadar surede yapabilecegini
daha rahat belirleyebilir sanirim.

- Drupal kurulumu
- Tema secimi (ya da yeni tema olusturulmasi)
- Ozel isteklerin belirlenmesi ve secilen temanin tasarim ve icerik
yonunden duzenlenmesi (ya da yeni temanin buna uygun olarak
olusturulmasi)

Cok zahmetli bir is degilmis :)