Hocam merhaba,
ben sanki sizin mailing list yaziliminiz vardi diye hatirliyorum. Bunu sundan
soruyorum, bir urun vardi da memnun kalmadiniz mi ? Ben Mailman'i onerecegim.
Pyhton ile yazilmis kurulumu biraz kasar ancak her istediginizi yapabilirsiniz.
web arayuzu bulunmaktadir.  Tek sorun qrunner adli arkada mailleri listelere
dagitan yazilimin kitlenmesidir. saglam bir konfigurasyon yapildiginda o da
sorun cikarmaz.
iyi calismalar dilerim,

http://www.gnu.org/software/mailman/mailman.html

--